En person jag vill träffa just nu

Det blir svårt att bara välja en person på denna.
Men jag vill träffa Pete Doherty, och se hur han är som person. Sånt som står om honom i svallertidningar intresserar inte mig ett dugg. Känner att jag vill se med egna ögon, och lära och känna honom från grund och botten. 

Dessutom är han ju från England, which meeeeans that his accent is wonderful, hehe.
Nej, men det skulle bli en riktig upplevelse. Hans musik är grym, och han var ju poet när han var ung. Så jaaa, att springa på honom på en gata i London skulle inte vara helt fel. 
Vissa personer har svårt att förstå varför jag gillar honom, men antingen förstår dem sig inte på hans musik, eller så gillar dem den inte!
Den är unik och riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0