En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

En av mina högsta önskningar är att vara snygg och trivas med mitt utseende. Dagens samhälle är så utseendefixerad så det känns som en självklarhet att jag vill se bra ut. Hade några funderingar på att börja jobba som flygvärdinna när jag var ung.. Var inte alls gammal.. runt 12 kanske. Berättade det för en nära släkting (vill inte peka ut någon även fast den personen inte är så insatt i datorer), men den personen svarade då: "Men ska man jobba med sånt måste man vara snygg". Och sa istället att min syster skulle passa bra att jobba som det. Haha, minns att jag önskade en extreme makeover för några år sedan i födelsedagspresent.  
ANYWAY. Den absolut snyggaste kvinnliga kändis är Rachel Bilson, enligt mig.
Så henne skulle jag lätt vilja byta liv med för en dag.
Och varför? Hon är dödligt snygg.
The end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0