And I just can't look it's killing me

and taking control.
open up my eager eyes, cause i'm Mr. Brightside.

Kan ju säga att det är 39dagar kvar tills jag ska se Rise Against.
EHHEHe

Mer då... Har prov idag.
Samhälle, ideologier.
Har inte pluggat något, men tänkte göra det nu.

Har även funderat på när jag ska börja prioritera att fixa håret på morgonen?
Jag vaknar, duschar, sminkar mig, klär på mig, och äter frukost om jag hinner.
Håret då? Jo, det torkar jag bara. Mittbena och superplatt och livlöst hår - inte så snyggt.
Men jag är bättre nu än hur jag var förut. Då hade jag löshår och skulle varje morgon fixa så att håret såg snyggt ut. Nu fattar jag inte hur jag orkade.


Alla hjärtans dag 2009. Min hår period.
Inte okej för fem öre. usch


Kommentarer
Postat av: syster

jag skulle mer anmarka ogonbrynen. ..

2011-02-16 @ 09:00:29
Postat av: hanna

vet.... hemska. fruktansvärt hemska

2011-02-16 @ 11:27:42
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0