You promised me heaven, but put me through hell.

Hallåjaaa!
Igår blev det fika i några timmar i stan med Matilda, Emma och Frida,
drog därefter till Sörberge för att träffa Bealatus och Emelie x2!.
Trevligt trevligt.
Viiii.. drog ner mot vattnet vid bergeforsparken och gjorde succé, därefter hem till Bea där vi... drack cola. 
Heh.

Inatt drömde jag om att jag skulle komma försent till Arenan idag.
Det var jätte hemskt, för det kändes så verkligt. Jag kom dit 11.15 då lunchen redan hade börjat.
Alla var jätte arga på mig och jag skulle inte få jobba tors och fre. 
Kan ju säga att jag inte sov nå vidare bra den natten! Kollade på mobilen heeela tiden för att se
så att jag inte hade försovit mig. Var även livrädd för att somna om efter alarmet hade ringt. 

Så, en heldag på Arenan, 8-16. 
Runt 1 tiden kom Emma, Matilda och Frida och käkade lunch med mig. As najsss.
Sååå när jag slutade drog jag till travbanan för att åka med pappsen hem. 

Hemma nuu, och ja, vad mer kunde man säga om det?! 
Är fruktansvärt trött efter den oerhört dåliga sömnen. 
Ska kika om trollZi fortfarande är hemma så kan jag ta en snabbprommis med honom så jag däckar så fort jag kommer hem. Men föööörst...! Byta sängkläder till ett med döskalle mönster. 
Awesome. 

ADJÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0