We can't spend our lives waiting to live

Igår var det pimpling som stod på schemat!
Åkte till Skälsjön med familjen Lindh runt halv 12. Erica var chaffisen!
Det blåste jääätte mycket, det var vatten på isen och vi fick ingen fisk. Men bortsett från det så var det bra och trevligt!. Gick in på en ö och grillade korv och.. försökte få min strumpa torr :]. 
Den blev istället bränd i elden.. Men fick duga att ha på sig hem!

Vid halv 4 åkte vi hem till mig och lagade mat.
Eva och Linda skötte grillen och jag och Erica potatisgratängen och såsen. 
SMAKADE HIMMELSKT GOTT. 
Fick därefter sällskap av Jonathan heeela kvällen!

SKola idag. 
Värdelös mentorstid och sedan såg vi en film på engelska c. 
Crash hette den.
Den var bra. 
Lite för sorglig för min smak.
Stan en sväng med Sofie. 
Spelade gitarr.
Åkte till Erica och giggade lite med harican.
Åkte hem. 
Nördade O.C.

Justja.
Telefontiden med läkaren i fredags blev aldrig av. Han var tvungen att hoppa in på en akutoperation så jag ringde idag för att få en ny tid. JAG HADE FÅTT EN I MAJ. Blev arg, och fick då en ny tid imorgon runt 1 tiden :].
Inte med Mikael, utan någon Johan. Hoppas han inte är allt för snygg ifall jag måste träffa honom.
En snygg läkare som tar på mina ben? eheh mhmmmmm!

Nu ska jag ta in trollZi och sedan sova. 
8.30 - 15.30 imorgon. Sedan tar jag med mig Frida hem och pluggar för fulla muggar!

Hejdå barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0