It feels bad now, but it's gonna get better - someday.

DAGEN DÅ.
Matilda sov över, och vi tog vofflan till skolan.
Naturkunskap och sedan se något som frisörerna hade gjort. 

Ch med tjejerna vilket är lika mysigt som vanligt, därefter hem till Frida för att slinga mitt hååår!
Det blev bra!
Tror jag, inte vant mig riktigt vid det än, tror jag ska slinga det igen någon vacker dag. 
Anyway så kom Bea dit sedan och joinade oss, drog sedan in till stan, till Granloholm, Sörberge, släppte av Bea i Fagervik, sedan hem till Erica!
Pluggade och gjorde succé. 

Nu är jag hemma. TrollZi var helt crazy över att han fick en sån sen middag :(. 
Men det ordnade sig ju!

Ska kika på O.C nu, sedan sova.
Skola på Arenan 8.30-15.30 imorgon istället för på Vin&Mat.
Asbra. 

Ganska värdelöst inlägg. 
Sket man väl i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0