I'm so soft, but still I'm not

Helgen har varit bra. 
Det började redan i torsdags då vi drog till Svenssons och tog oss ett par glas vin med bra sällskap. 
Sofie, Erica, Eric anndddd Kristoffer.

Utgång i fredags med Matilda, Erica, Emma och Emma!.
Var först hos Matilda, sedan vidare till Memento. 
Tog mig en tur mot golvet med ansiktet, är fortfarande lite blå under ögat efter detta... heh.
Åkte med Erica hem och sov då hos henne. 

I lördags var jag på sjukhuset. Magnetröntgen time!
Hade glömt hur det gick till med det, fick ta av mig alla kläder förutom trosor och strumpor, och dra på mig en ful sjukhus-klänning. Det tog ungefär 20 minuter med bilderna, var tvungen att ligga superstilla och fick lyssna på rockklassiker medans, so I survived!.
Har ringt ortopeden och väntar på att dom ska ringa upp mig så jag kan få en telefontid med läkaren Mikael Nöjd. 
Hehehe. .. Nöjd..
Så får jag se när han kan ringa upp mig då han har kollat på bilderna och berätta vad felet är. 
Om något är trasigt och jag måste operera igen vet jag inte vad jag gör. Det får vi se då.
Kommer nog tappa humöret i en månad eller trehundratrettiotvå.
Sedan blev det lunch med Erica på Ikea!
Har kört en 5dagars med henne nu och vi har gjort oerhört mycket succé. 

Nog om det.
Är på skolan nu, engelska c. 
Så fruktansvärt skolless så jag vet inte vad. 
Spelning efter skolan, sedan blir det lite mer succé. 

ADios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0