I wanna be an alcoholic

Hola!

I torsdags var Bea, Ida, Sofie och Therese här och gjorde mig sällskap. 
Det var riiiktigt trevligt! Övningskörde lite med både Bea och Therese. Det gick ju...
För att vara första gången så var det helt okej!
Therese råkade backa in i en snöhög så vi fick stå ungefär 45min med att skotta lös den. 
Hehhehe, lagomt snöig och blöt efteråt. 

Vad hände mer?
- En tant stannade mig på vägen från IP och sa: "DET ÄR TRETTIO KILOMETER I TIMMEN HÄÄR!!!!"
Jag: "Jag vet, jag har bråttom.."
Hon: "DET FINNS BARN SOM LEKER HÄR!". jo tjena, BARN SOVER KLOCKAN 8!
Jag: "jag vet, JAG BOR HÄR".
Sedan åkte jag, utan att hon hann säga något.
Vilket bad ass jag var. 
Hon pratade med mig som om jag var 10år eller något. 

Argh. 

När alla förutom Therese hade åkt hem kollade vi på lite True blood och I rymden finns inga känslor, innan vi somnade. 

Först skola på arenan 8.30-15.30, sedan jobb där på gif-matchen 16-22. 
Var nere på 2an med Matilda och Ina, och när vi skulle stänga där så hittade vi väldigt många drickor som inte fick säljas, där datumet hade gått ut. 
Gick väl hem då med varsin säck med över 30st 50cl's drickor i varje.
Cola, fanta, cola light och loka. 
Klagar inte. 



Kvällen kommer nog spenderas hemma hos Matilda med de finaste vännerna. 

ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0