I don't want what you want, I don't feel what you feel.

Godmorgon då!
Känner att jag inte skrivit ett vettigt inlägg på länge då jag blev helt ställd efter att läkaren ringde. 
Men skriva mycket och onödigt är min specialité, så kan ju berätta om veckan, det jag minns iaf.

I fredags var jag och syrran hemma hos min moster och käkade påskmiddag!
Very tasty.
Åkte strax efter sju in till stan, släppte av henne och hennes vänner i bydalen och sedan tog jag med mig Erica hem till Frida där det var fest. Lika trevligt somvanligt förutom då Frida klämde mina fingrar i en dörr så jag blodade :(. Inte meningen, hon trodde att det var någon sko ivägen, men istället var det ju mina fingrar.
Med omplåstrade fingrar och trevligt sällskap så drog vi ner till krogen.
Minns inte om det hände något outstanding där förutom att jag gjorde illa knät, men det händer allt för ofta these days. Såååå när dom stängde drog jag och Erck till hennes syster och sov där!. Dödsskön soffa och en ännu skönare filt.
Vid 8 på morgonen i lördags så var jag pigg, fast näe, jag kunde inte somna om, så jag tog bilen bort till Frida och hämtade min väska och sedan till syrran för att åka hem.

Fick sova en timme till hemma sedan skjutsade jag henne till Haga. 
Åkte heeeem, kollade på Harry Potter, tog mig en dusch, sminkade mig och plockade upp Lilli i Söråker!
Hämtade syrran i Haga sedan drog vi tre och käkade påskmiddag hos mormor.
Hon hade efter maten ställt fram en hel kasse med bilder på släkten som vi fick kolla igenom och behålla bilder om vi ville. Jaaaa, jag och Lilli hittade 3 bilder var på oss, syrran hittade runt 70. Känslig som jag är så kom det några tårar fast smilet var ut till öronen. FAVORITDOTTER OCH FAVORITBARN-BARN OR WHAT?!

Släppte av syrran i stan och plockade upp Eric där, sedan till Söråker för att släppa av Lilli, därefter till Bergeforsen för att hämta Erica! Åkte till Timrå där Sofie väntade på oss för att spela kubb! Jag och Erica vann första omgången med våran team-spirit, och Sofie och Eric den andra - med tur...
Därefter gjorde vi såklart lite succé.
Åkte till stan och släppte av Eric och drog på donken med Erica och Sofie. 
Skjutsade hem Sofie till Timrå, och sedan tillbaka till stan med Erica. Vi... sov och skjutsade lite folk.
Vid halv 3 hämtade jag syrran och Issa i stan, och körde hem dom.

I söndags... var jag på Birsta med Erica och hennes syster Linda. Köpte mig lösögonfransar, sängkläder och en ny vaxduk till mami. Därefter drog vi hem till Erico och spelade gitarr och Linky sjöng! Mycket trevligt. 
Tog med mig Bea hem när jag skulle hemåt. Viiiii käkade, gjorde succé och hon testade min gamla moppe!.
Tog mig en snabbdusch och åkte och hämtade Erica och släppte av Bea på bion, och vi drog hem till Matilda.
Kommer dit och hon säger: du vet att vi ska ut sedan va? Vardagligt klädd och en mössa på skallen var outfiten, sket man väl i. BUT STILL!. Satt hos Matilda ett tag och umgicks. Drog iväg och spelade kubb i parken bredvid. Dock var det bara jag, Erica, Emma, Simon och Wiktor som kom iväg dit men, team harican gjorde succé.

Begav oss ner till krogen för att ta stämpel och sedan tillbaka till Matilda igen. 
Umgicks där en stund och gick sedan ner till Memento igen. 
Stannade runt hörnet där för att dricka vin, då en tjej slängde vatten på oss från balkongen. 
Argh.. 5st blöta tjejer drog sedan tillbaka till krogen med ett lika glatt humör. 
Var kvar till stängning och drog sedan till Wiktor på efterfest med tre tjejer och sjutton killar ungefär. 
Kult kult!.

Vid halv 2 igår hämtade Erica mig i stan. 
Begav mig hemåt och sov en stund och hämtade mamma och pappa på tågstationen. 
Drog sedan ner till Anneli en stund där det var fest. 
Var hemma runt 2 - trött som ett as.

Godmorgon då!
Känner att jag inte skrivit ett vettigt inlägg på länge då jag blev helt ställd efter att läkaren ringde.
Men skriva mycket och onödigt är min specialité, så kan ju berätta om veckan, det jag minns iaf.
I fredags var jag och syrran hemma hos min moster och käkade påskmiddag!
Very tasty.
Åkte strax efter sju in till stan, släppte av henne och hennes vänner i bydalen och sedan tog jag med mig Erica hem till Frida där det var fest. Lika trevligt somvanligt förutom då Frida klämde mina fingrar i en dörr så jag blodade :(. Inte meningen, hon trodde att det var någon sko ivägen, men istället var det ju mina fingrar.
Med omplåstrade fingrar och trevligt sällskap så drog vi ner till krogen.
Minns inte om det hände något outstanding där förutom att jag gjorde illa knät, men det händer allt för ofta these days. Såååå när dom stängde drog jag och Erck till hennes syster och sov där!. Dödsskön soffa och en ännu skönare filt.
Vid 8 på morgonen i lördags så var jag pigg, fast näe, jag kunde inte somna om, så jag tog bilen bort till Frida och hämtade min väska och sedan till syrran för att åka hem.
Fick sova en timme till hemma sedan skjutsade jag henne till Haga.
Åkte heeeem, kollade på Harry Potter, tog mig en dusch, sminkade mig och plockade upp Lilli i Söråker!
Hämtade syrran i Haga sedan drog vi tre och käkade påskmiddag hos mormor.
Hon hade efter maten ställt fram en hel kasse med bilder på släkten som vi fick kolla igenom och behålla bilder om vi ville. Jaaaa, jag och Lilli hittade 3 bilder var på oss, syrran hittade runt 70. Känslig som jag är så kom det några tårar fast smilet var ut till öronen. FAVORITDOTTER OCH FAVORITBARN-BARN OR WHAT?!
Släppte av syrran i stan och plockade upp Eric där, sedan till Söråker för att släppa av Lilli, därefter till Bergeforsen för att hämta Erica! Åkte till Timrå där Sofie väntade på oss för att spela kubb! Jag och Erica vann första omgången med våran team-spirit, och Sofie och Eric den andra - med tur...
Därefter gjorde vi såklart lite succé.
Åkte till stan och släppte av Eric och drog på donken med Erica och Sofie.
Skjutsade hem Sofie till Timrå, och sedan tillbaka till stan med Erica. Vi... sov och skjutsade lite folk.
Vid halv 3 hämtade jag syrran och Issa i stan, och körde hem dom.
I söndags... var jag på Birsta med Erica och hennes syster Linda. Köpte mig lösögonfransar, sängkläder och en ny vaxduk till mami. Därefter drog vi hem till Erico och spelade gitarr och Linky sjöng! Mycket trevligt.
Tog med mig Bea hem när jag skulle hemåt. Viiiii käkade, gjorde succé och hon testade min gamla moppe!.
Tog mig en snabbdusch och åkte och hämtade Erica och släppte av Bea på bion, och vi drog hem till Matilda.
Kommer dit och hon säger: du vet att vi ska ut sedan va? Vardagligt klädd och en mössa på skallen var outfiten, sket man väl i. BUT STILL!. Satt hos Matilda ett tag och umgicks. Drog iväg och spelade kubb i parken bredvid. Dock var det bara jag, Erica, Emma, Simon och Wiktor som kom iväg dit men, team harican gjorde succé.
Begav oss ner till krogen för att ta stämpel och sedan tillbaka till Matilda igen.
Umgicks där en stund och gick sedan ner till Memento igen.
Stannade runt hörnet där för att dricka vin, då en tjej slängde vatten på oss från balkongen.
Argh.. 5st blöta tjejer drog sedan tillbaka till krogen med ett lika glatt humör.
Var kvar till stängning och drog sedan till Wiktor på efterfest med tre tjejer och sjutton killar ungefär.
Kult kult!.
Vid halv 2 igår hämtade Erica mig i stan.
Begav mig hemåt och sov en stund och hämtade mamma och pappa på tågstationen.
Drog sedan ner till Anneli en stund där det var fest.
Var hemma runt 2 - trött som ett as.
Vaknade imorse av ett telefonsamtal. Såå det blir jobb ons-fre denna vecka.
Nu ska jag duscha, sedan bege mig till stan för en sväng på ch, därefter blir det nog Bealatus om jag vet rätt!

Adios.

Kommentarer
Postat av: Hannis

waaait, varför kastade hon vatten på er? :o

2011-04-26 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0