Det gör ont, men går ändå

Sista natt praktiken, sköööööööööönt.
Tillbaka till skolan nästa vecka. Känner att jag ligger efter lite i mina valbara ämnen.
Så sjukt skolless så jag vet inte vad. 

Kom hem för några timmar sedan, sov en timme först i Granloholm innan jag fick skjuts till Timrå, och åkte sedan med pappan hem därifrån. 
Jag haaaar... Njutit av att jag är hemma, gosat med blomman, öh stökat ner, försökt sova och nördat dator.
KAN INTE SOVAAAAAA. 
Borde däcka hur lätt som helst, fast ;ppPPpppP näe.


Justja, Maritta som jag bodde med var jätte snäll och sa att jag var snäll, lugn och hade båda fötterna på jorden.
Jag blev såklart glad av att höra det. Sedan sa hon att jag var bra på att sjunga, då förstod jag att hon var tondöv, blind och hade noll verklighetsuppfattning.
Näeee, hon är supersnäll, rolig och skön som människa. 
Men jag har aldrig sjungit bra.
Måste dit snart igen!

Ett nytt försök att sova nu, argh


Kommentarer
Postat av: snoppe

alltså, du är ganska snygg ändå

och om du inte förstår på namnet, vilket jag aldrig skulle kunna troo att du gör, så är jag den där coola tjejen med rött hår som alltid gör så ascoola saker

tack för mig, hejdå

2011-04-01 @ 13:57:54
Postat av: joppe

Kan inte annat än att hålla med snoppe på den punkten, även om jag inte har rött hår och är tjej, så brukar jag ändå kunna göra riktigt ascoola grejjor!

pusshajdo!

2011-04-01 @ 14:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0