Cause everything you are disgusts me

Har varit ganska off på skrivdelen. 
Inte suttit så mycket vid datorn mer än att jag har facebookat och lyssnat på musik. 
Mamma och Pappa har det bra på Karibien och jag bor själv hemma med min lilla blomma. 

I torsdags var det begravning, åkte sedan och käkade middag i Söråker och tog sedan med mig Lilli hem.
Trevligt trevligt. 

I fredags skjutsade jag hem henne runt 11-12, åkte och sov lite hos mormor occhhh sedan tog jag med mig Erica hem. Gjorde lite av varje, städade, åt tacos, gjorde succé, kollade på film ochhhhh vampire diaries. 

I löööördags kom även Kristoffer och Peter hem till mig, vi åkte och pimplade - jag och Erica vann :],
sedan tillbaka till mig. Kristoffer grillade och gjorde potatisgratäng som vi sedan käkade. 
Tänker inte berätta detaljerat om kvällen, men det var riktigt trevligt. 
Klagar inte, som jag brukar säga.
På skolan nu, engelska c. Sedan iväg och spela och umgås med Erica. 
Måste tvätta bilen ikväll.. lovar att den är skitigast på hela parkeringen här bredvid skolan. Sket man väl i.
Imorgon är vi lediga, på onsdag kommer min kära Beabus hem till mig, på torsdag umgås med Sofie och Therese(?), på fredag jobba på gif sedan kanske något annat..? don't know yet!, och antingen på lördag eller söndag ska jag iväg och pimpla igen :).

Undrar fortfarande vad som hände med livet, samtidigt som jag vill vara själv så vill jag även umgås med mina vänner. Jobbigt läge det där... 
Har tacos och cola som väntar på mig hemma, can't wait!!!!!!
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0