Älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns.

Vad hände med livet?
Nu har jag saker att göra hela veckan och börjar redan boka in saker till nästa vecka.
Har svårt att fatta vad det är som har hänt?
Brukar ju oftast vara hemma själv och inte göra något alls. 

Vad har hänt och vad kommer hända då?
- Har fått en telefontid med läkaren nästa fredag.
- Ska få tillbaka 3500 av skatten.
- Har gjort mycket succé.
- Marissa har dött i O.C, och jag grät ihjäl mig.
- Mina föräldrar åker utomlands imorgon kväll.
- Pimpling blir det i helgen.
- En av mina livs jobbigaste dagar kommer vara på torsdag. 
- Jag är skolless. 
- Är fortfarande blå under ögat efter helgen.

Ja, the end. 
Mer får ni inte veta.

Måste sluta slåss på helgerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0